[Pardus-kullanicilari] Airties RT-101 USB adsl modem

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
16 Ara 2007 Paz 20:39:32 EET

Sun, 16 Dec 2007 20:18:11 +0200, "OZGUR TASKOYLU"
<ozgurdeutf at gmail.com> :

> Evet, sorun belirtiğiniz gibi, eğer extradan ethernet kartının mac
> adresinide eklemem gerekiyorsa; mac adresini nasıl alabileceğimi
> belirtebilirseniz sevinirim.
Evet, eklemeniz gerekir. Gerci eklemeden diger dagitimlarda da
ethernet kartindan baglanamiyor olmalisiniz.

Bir konsol acarak (menude konsole isimli bir program
olmali), /sbin/ifconfig komutunu calistirin.

Gordugunuz ciktida, eth0 ile baslayan satirda HWaddr : ile yazan kisimda
ethernet kartinizin mac adresi olmali.

Birden fazla aygit gorunuyorsa, digerleri de diger ag aygitlarini temsil
eder. eth0 ile sonuc alamazsaniz, digerleri ile de deneyebilirsiniz.

                   Doruk