[Pardus-kullanicilari] donanim.pardus.org.tr, hwreport

armut armuting at gmail.com
15 Ara 2007 Cmt 10:28:30 EET

donanim.pardus.org.tr adresi ile
depodaki hwreport programı arasında
bir bağlantı var mı acaba?

Kullanıcıların çalışan donanım bilgilerinin
donanim.pardus.org.tr adresinde yar alması için
hwreport veya ona benzer bir araç var mı?
(Eğer yoksa yapılması çok iyi olur,
şimdi laptop, yazıcı veya ati kart almak isteyen birisi
için çok gerekli bir referans kaynağı bu adres ama
güncel olması lazım)

Ayrıca hwreport'u yükledim ama programı bulamadım :)
Paket açıklamasında hardware4linux.info adresine yönlendiriyor,
ama buradaki Pardus 2007.3 bölümü içler acısı :(
Bu paket tam olarak ne işe yarar?