[Pardus-kullanicilari] Adobe Flash CS3 Hakkında

Rasim AKAR alsaberk at gmail.com
14 Ara 2007 Cum 13:41:38 EET

Friday 14 December 2007 13:21:46 tarihinde Bunyamin VICIL şunları yazmıştı:
> flash 8 wine üzerine rahat kuruluyor ve ufak tefek buglar hariç çok rahat
> kullanılıyor. photoshop'a gelince şu ana kadar wine ile ne uyumlu ve
> sorunsuz çalışan sürümü hala 7.0. 8.0, 9.0 ya da 10.0 kurmaya kalktığınızda
> bazen kurulumda takılıyor. bazen kuruluyor adam gibi çalışmıyor. yani ek
> mesai harcamanız gerekiyor.

Eğer wine ile photoshop kullanacaksan 6.0 en stable çalışnı ama sana
photoshoptan daha başarılı bir yazılım önerebilirim.
Pixel Image ve bu direk linux versiyonu olan bir uygulama görnüm ve özellik
itibari le ve menü yerleşimi ile photoshop'un bire biri diyebiliriz ama
photoshop editlemesi falan değil java ile sıfırdan yazılmış bir uygulama tek
sorunu ücretli olması ama fiyatıda makul 39$ ben aldım ve kullanıyorum
tavsiye ederim.