[Pardus-kullanicilari] Adobe Flash CS3 Hakkında

Bunyamin VICIL arianus at gmail.com
14 Ara 2007 Cum 13:21:46 EET

flash 8 wine üzerine rahat kuruluyor ve ufak tefek buglar hariç çok rahat
kullanılıyor. photoshop'a gelince şu ana kadar wine ile ne uyumlu ve
sorunsuz çalışan sürümü hala 7.0. 8.0, 9.0 ya da 10.0 kurmaya kalktığınızda
bazen kurulumda takılıyor. bazen kuruluyor adam gibi çalışmıyor. yani ek
mesai harcamanız gerekiyor.

saygılarımla

14.12.2007 tarihinde Mevlüt KOÇAK <mevlut.kocak at artvin.gov.tr> yazmış: