[Pardus-kullanicilari] pardus kurulumunda grub hatası

Mevlüt KOÇAK mevlut.kocak at artvin.gov.tr
14 Ara 2007 Cum 13:22:11 EET

Merhaba
Benzer bir durumu ben yaşadım bugün.  Sistemimde 3 tane HDD var
ide 40 gb  -> hda
sata 80    ->  sdb
sata 80    ->  sdc

grub bu harddiskleri biostaki açılış sırasına göre görüyor. Yani
sdc -> hd0
sdb -> hd1
hda -> hd2

ama pardus, ilk yazdığım şekilde görüyor. Sanırım bu nedenle de ilk
kurulumda, grup hata veriyor. (sistemde tek disk varsa sorun yok). Wiki
deki grub'u kurtarmak başlığı altındaki işlemlerle grub tekrar
yüklediğinde sorun kalmıyor.

Mevlüt KOÇAK
Artvin Valiliği
Bilgi İşlem Birimi