[Pardus-kullanicilari] pardus kurulumunda grub hatası

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
13 Ara 2007 Per 00:14:29 EET

Merhaba,

İki farklı sistemde pardus 2007.3 kurulumu yaptım. Her ikisinde de
kurulumu ikinci defa yapmak zorunda kaldım. Zira kurulum bitip yeniden
başlattığımda grub> 'a düşüyordu. Muhtemelen grub'ı kurmamış. Her iki
kurulumda da ortak olarak, kurulum aşaması grub'a geldiğinde en
baştaki seçeneği seçtim, ancak bu kısımda önce fare ile alttaki
seçenekleri seçip daha sonra o ekrandan çıkmadan grub'ı diskin başına
kur seçeneğini seçtim. Sanki bu son fare ile seçim işlemini es geçmiş
gibime geliyor.
Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?
Kolay gelsin.

--