[Pardus-kullanicilari] citrix için openmotif 2.2.3 kurmak ve libXm.so.3 bağımlılığı

Ferit Mayatürk ferit.mayaturk at gmail.com
14 Ara 2007 Cum 11:58:03 EET

Thursday 13 December 2007 Tarihinde 17:06:00 yazmıştı:
> Thu, 13 Dec 2007 15:48:13 +0200, Ferit Mayatürk
>
> <ferit.mayaturk at gmail.com> :
>
> Pardus'ta ontanimli olarak /usr/X11R6 dizini kullanilmadigi icin, oraya
> kurulan kutuphaneler de otomatik bulunur hale gelmeyecektir.
> /etc/ld.so.conf ayar dosyasina /usr/X11R6/lib dizinini ekledikten sonra
> ldconfig komutunu calistirirsaniz, artik o dizin de kutuphanelerin
> aranacagi bir dizin haline gelecektir.
dediklerinizi uyguladım ve program çalıştı. teşekkür ederim. yalnız
openmtif'te kurulamayan dil bağlantılı şeylerin hatası burada şöyle karşıma
çıktı:
Thr PNA NLS catalog cannot be read. Check the LANG environment variable is set
correctly for your locale.

buna tamam dedikten sonra arayüz açılıyor. gerçi bağlantı ayarlarımı yapıp
modüllere ulaşıp çalıştırabilmem gerekiyordu. onu beceremedim. ama işin o
kısmını da İstanbul'a gittiğimde Genel Müdürlüğümüzdeki ağ yöneticilerimizle
çözmeye çalışacağım. LANG problemini de ÇOMÜ bilgi işlemden yardım alarak
çözmeyi düşünüyorum. çok sıkıştığımda vakitleri varsa yardımcı oluyorlar sağ
olsunlar.
sizin de yardımınıza çok teşekkür ederim. Pardus'u kurduğumdan beri
sonuçlandırmayı en çok istediğim sorun buydu. önemli bir kısmını hallettim.
sorunu tamamen çözdüğümde Genel Müdürlük çapında Pardus tanıtımına rahatlıkla
başlayabileceğim.
İyi çalışmalar!

--
Ferit MAYATÜRK