[Pardus-kullanicilari] 2 Problem...

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
13 Ara 2007 Per 21:23:45 EET

Merhaba Hocam,

Benzer durumla iki defa karşılaştım. Tahminim kurulum aşamasında
grub'ın yüklenme kısmına gelindiğinde o üç seçenek ile oynayınca
(örneğin en üstteki harddiskin başına kur kısmına değil de diğerlerine
tıklayıp yine ilk seçeneği tıklayınca) en baştaki seçeneği seçsen bile
grub kurulmamış ya da işte benzer grub> hatasına düşüyor.

08.12.2007 tarihinde Server Acim <sacim at kde.org.tr> yazmış: