[Pardus-kullanicilari] 2007.3 CD doğrulama hatası

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
13 Ara 2007 Per 18:47:58 EET

16x ve 8x hız ile Pardus 2007.3'ü CD'ye yazdım. Bu defa da kurarken şu
hatayı verdi.

Hata!
Unhandled exception occured!
123
medium yok
exceptions.IOError

Geri iz: (bundan sonra hatanın ayrıntıları vardı, onları almadım)

Sonuç olarak Pardus 2007.3'ü kuramadım. Yardımlarınız için teşekkür ederim.

12.12.2007 tarihinde Ahmet Akmaz <linukscular at gmail.com> yazmış: