[Pardus-kullanicilari] pardusum hala açılmıyor

Ahmet Yetis yettish at msn.com
12 Ara 2007 Çar 09:11:45 EET

sorun çıkmadan kulanıyordum pardusu lakin birden açılmaz oldu.Pardus yazısı ekranda beliriyor. Mouse hareket ediyor ancak bi gelişme olmuyor En son yaptığım işlem ise Compiz Fusion efeklerini incelemekti.
Daha önce sorunumu iletmiş ve aşağıdaki cevabı almıştım uyguladım ancak sonuc değişmedi
kulalnıcı şifresini yazdıktan sonra takılıp kalıyor....
Bu sorunun Compiz Fusion'dan kaynaklanma ihtimaline karşı, ctrl+alt+F1 tuş kombinasyonu ile konsola düşüp, kullanıcı girişi yapın.
compiz-default-settings komutunu verirseniz Compiz Fusion ile ilgili tüm ayarlarınız ilk haline geri dönecektir.
Discover new ways to stay in touch with Windows Live! Visit the City @ Live today!
http://getyourliveid.ca/?icid=LIVEIDENCA006