[Pardus-kullanicilari] KDE4 rc2 pisi paketleri?

Ali Iþýngör isingor at gmail.com
12 Ara 2007 Çar 23:56:22 EET

12.12.2007 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> yazmış:

> Merhaba,
>
> KDE4 PC2 ve sonrasinin pisi paketlerini yapabilecek kimse var mi acaba
> burda? :)
>
> yoksa indirip elle derlemek gerekecek...
>
> Emre

Emre Bey,

KDE 4'ün adam olmasına daha çok var... KDE 4.0 ciddi kararlılık ve
performans sorunları içeriyor. Aralarında Pardus'un da bulunduğu pek çok
dağıtım, KDE 4'ün en azından birkaç hata temizleme sürümünü yani 4.0.1,
4.0.2 hatta 4.1'i bekleme ve KDE 4.0'a temkinli ve kullanıcılarına büyük
sorunlar yaşatmayacak yumuşak bir geçiş yapma kararı aldı.

Saygılarımla

Ali Işıngör