[Pardus-kullanicilari] KDE4 rc2 pisi paketleri?

armut armuting at gmail.com
12 Ara 2007 Çar 23:22:09 EET

Ben yapamam ama bu sürümü kullanmaya kalkmak Pardus'a özgü programları
kullanamayacağınız anlamına gelebilir, sonuçta Pardus Pardus olmaktan
çıkacaksa pisi paketiyle zavallıyı katletmek yerine kaynaktan uğraşın :)

Şakası bir tarafa ben Suse Live CD ile denedim ve 3.5'e göre biraz hızlanmış
buldum bu iyi yolda olduğunu gösterir ki 3.5 gerçekten ağır bence. Ancak
15dk. içinde 2 defa beni X ile baş başa bırakınca baya bir süre daha
Pardus'a uğramasa iyi olur diye düşündüm, yolu var daha gidecek yani.

Bir de Kde4 diye bir sürüm yok henüz yanılmıyorsam rc falan dedikleri
3.9gibi bir şey.

12.12.2007 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> yazmış: