Open Office'e sözlük eklemek

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
11 Ara 2007 Sal 22:22:42 EET

Sevgili dostlar merhaba,

OpenOffice.org'a elle sözlük eklemek istiyorum, nasýl yapabilirim?

Zemberek Türkçe desteði için; o zaten güncellemelerle birlikte geliyor.

Ek sözlükleri de Paket Yöneticisi'yle eklemiþtim. Ancak eklemiþ olduðum sözlük paketinde eksiklikler vardý. Baðýmsýz olarak sözlük eklemek istiyorum. Yanýlmýyorsam Windows sürümünde 'Yeni Sözlük Ekle' gibi bir seçenek var. Ancak Pardus'la gelen sürümde bunun yerine, 'Araçlar' altýnda 'Eklenti Yöneticisi' var. O da otomatik yapýyor. Ancak ben elle sözlük eklemek istiyorum ve Wiki'de bulduðum bazý yöntemlerde sözlüðe iliþkin bazý belgeleri ayrý ayrý dosyalara eklemek gerekiyor ki, o dosyalara konsoldan þifremi girmeme karþýn giremiyorum. Bu tür dosyalara nasýl ekleme yapacaðýmý da bilmiyorum.

Biraz uzun oldu ama, baðýþlayýn, umarým uzun olmasýna karþýn derdimi yeterince açýk anlatmýþýmdýr.

Yardýmlarýnýz için þimdiden teþekkürler.

Ömer Özen

Instant message from any web browser! Try the new  Yahoo! Canada Messenger for the Web BETA