[Pardus-kullanicilari] 2007.3 depodan program indirirken internet koptu ve gelmiyor

Kadir Eren erenkadir at hotmail.com
11 Ara 2007 Sal 13:58:07 EET

Şu and yaşadığım sorun hiçbiryerden, hiçbir şekilde internete girememek. 2007,3 yüklü olan Acer aspire 5100 dizüstü bilgisayarıma bu hafta pisi depodan bir program yüklemek isterken i nternetim koptu. Kablosuz ağ olarak kendi netimi görebiliyorum fakat giriş işlemleri gerçekleşmiyor. Modeme doğrudan bağlanıyorum yine de internete bağlanamıyorum. Kimlik doğrulama gerçekleşmiyor. Format attım tekrardan 2007.3 yükledim internete sorunsuz bağlandım fakat yine depodan ati-drivers ları yüklerken koptum ve hala bağlanamıyorum. Şifresiz kablosuz ağlar da dahil. Ubuntu  çalışan cd den internete bağlanabiliyorum. Sorunum acil. Şimdiden ilginize teşekkürler..
Yeni nesil Windows Live Servisleri’ne şimdi ulaşın!
http://get.live.com