[Pardus-kullanicilari] kablosuz bağlantı sorunu

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
9 Ara 2007 Paz 15:34:55 EET

Merhaba,

Asus f3sv dizüstü bilgisayarda pardus 2007.3 sistemimde kablosuz
bağlantıda sorun var. Daha önceleri (zannederim 2007.2) herhangi bir
sorun olmaksızın bağlantı yapabiliyordum. Güncellemelerden sonra mı
tam olarak bilememekle birlikte wireless modemden ip alabilmesine
karşın örneğin ping www.yahoo.com olarak ping başarısız. Benzer
şekilde ping 195.175.39.39 diyerek dns sunucuya da ping yok.  Wireless
modeme ping başarılı.
Yani modem dışına ping atamıyor, dolayısıyla nete çıkamıyorum.
Wireless ağ kartı

Intel Corporation PRO/Wireless 4965 AG or AGN Network Connection (rev 61)

ndiswrapper ile kullanıyorum.

yaşasın linux