[Pardus-kullanicilari] açılışta sorun

Timuçin timucinbahsi at gmail.com
9 Ara 2007 Paz 05:55:45 EET

açılışta kullanıcı seçme ekranından hemen önceki bekleme sahnesinde duruyor.
tty1 e baktım getting cpuindex for acpiid 0x1 yazıyor durmuş.
tty2 de şunları rapor edin diyor. copy paste şansım olmadığı için elle yazıp
not aldığım kadarıyla:

exceptions. IOError[Errorno5] Input/Output error: '/etc/mtab'

File "/sbin/mudur.py", line 974, in? checkRoot()

File "/sbin/mudur.py", line 582, in checkRoot write("/etc/mtab","")

File "/sbin/mudur.py", line 61, in write f=file(filename,"w")

bu sorun kendi kendine oluştu bu arada sorunsuz çalışan bilgisayar bi gün
açtığımda bunu yaptı.

benzer bir durumda disklerin master slave düzenini doğru yapınca sorun
çözülmüştü.

ve yukarıdaki input output error ifadesi bana şunu hatırlattı pisi check
dediğimde, xorg-server ı kontrol ederken de

"Girdi/Çıktı hatası: /usr/lib/libGLU.so.1.3 dosyasının SHA1 kontrol toplamı
hesaplanamıyor"

ve bunu kurulumdan hemen sonra diyor. cd doğruluğunu da kontrol ettim bu sefer
sorun yok dedi. SHA1 kontrol toplamı hesaplanamıyor demesinden belki de ben
izinleri kurcaladığımdan yapamıyordur diye de düşündüm ama bilmiyorum. çok
mağdurum.

şunu da eklemek istiyorum benim pardusu windows a tercih etmem sebebim bana
hata verirken de efendi gibi benim kullanıcı olduğumu düşünmesidir. bi
haftada üçüncü kez 2007.3 kuruyorum. ayıptır.

ha! hala sorsalar "i love pardus" t-shirt ü yapcaz giyip gezer misin diye
gezerim. orası ayrı. sevgiler saygılar.