[Pardus-kullanicilari] Gimp

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
8 Ara 2007 Cmt 22:12:25 EET

Merhaba.

En son güncellemeden sonra Gimp açılmaz oldu. Başlat menüsünden,
"çalıştır" komutuyla ve herhangi bir grafiğin üzerine tıklayıp
"birlikte aç" diyerek açamıyorum. Sadece konsoldan gimp komutuyla açılıp
kullanılabiliyor. Konsolda açılırken şu uyarı çıkıyor:

"$ gimp
/usr/lib/gimp/2.0/plug-ins/xsane: GIMP desteği kayıp

(gimp:5339): LibGimpBase-WARNING **: gimp: gimp_wire_read(): error"

Çalıştır penceresinden veya bir resmin üzerine tıklayıp "birlikte aç"
dediğimde ise:

"KDEInit 'gimp-remote-2.3' programını başlatamadı.:
Could not find 'gimp-remote-2.3' executable." diyor.

Gimp ile ilgili bütün paketleri 3 kez kaldırıp yeniden kurdum, sonuç
değişmedi. Son seferinde Ev dizinindeki gizli dosyalardan adında Gimp
olanları da temizledim.

Ne yapmalıyım?

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez