[Pardus-kullanicilari] webcam

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
8 Ara 2007 Cmt 11:02:48 EET

Arkadaşım
Benim kullandığım Frisby web cam Pardus tarafından anında tanındı hiç bir ek
işlem yapmadım.Vimicro çipseti kullanan diğer tüm webcam lerde sorunsuz
çalışıyor.Güncellemeler ile gelen bir kısım Logitec kameralarda etkin olarak
kullanılıyor.Yanlış hatırlamıyorsam Philips kameralardan bir kısmı da
sorunsuz.Tabi bunlar benim hatırlayabildiklerim, bunların dışındada onlarca
kameranın çalışıyor olması gerek.Google da webcam driver linux ibarelerini
kullanarak ararsanız link olarak hatırlayamadığım bir sitede çalışan tüm web
cam listesini göreceksiniz. Bu liste çipsetlerine göre listelenmiş değişik
markalardaki web camleri içermekte.Çip seti linux altında çalışan tüm webcam
ler Pardus da da çalışır.Kolay gelsin

07.12.2007 tarihinde Cahit Güçlü <cahitguclu at gmail.com> yazmış: