[Pardus-kullanicilari] football manager 2008 i wine ile calistirma problemi

Deniz Silahcilar deniz.silahcilar at linux.org.tr
7 Ara 2007 Cum 23:36:59 EET

On 26/10/2007, Ugur Parıldak <azutheus at gmail.com> wrote:

> merhabalar:
>
> ben 3 gün evvel pardus kurdum. çok memnunum, cok güzel.. fakat bugun
> internetten indirdigim football manager programini yüklemek istedigimde
> beceremedim..
>
> forumlara baktigimda wine ile ubuntu ve susede calistirdiklarini gordum..
>
> anlatilana gore jre nin son sürümünü yükleyip sonrasinda wine ile programi
> yükleyebiliyorlarmis.
>
> bende jre nin son sürümü yüklenmedi. baktigimda yüklü oldugunu gordum..
> sonrasinda programi yüklemeye calisinca "anywhere install" gibi bir
> [...]

Yüklemeye başlamadan önce konsolda "winecfg" komutunu verin, açılan
pencerede windows sürümünü "Xp" olarak değiştirip kaydedin. Kuruluma
geçebilirsiniz. (Konsoldan "wine installfootballm.exe" gibi bir komutla
kurabilirsiniz.) Kurulumdan sonra oyunu çalıştırmadan önce yine "winecfg" ve
windows sürümünü "vista" olarak değiştirip kaydedin. Sonra oyunu çalıştırın.