[Pardus-kullanicilari] tar.gz paketleri yükleme

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
4 Ara 2007 Sal 23:07:12 EET

04.12.2007 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış:

> o dizinde configure veya make dosyaları yoksa hata vermesi normaldir.
> her .tar.gz dosyası bu şekilde kurulacak diye bir kural zaten yok.
> sizin bulunduğunuz dizinde muhtemelen bir ikili (binary) dosya var ve onu
> çalıştırmanız gerekiyor.
>
> sh install_flash_player_9_linux yazıp tab tuşuna basın muhtemelen komutu
> tamalayacaktır.

evet şimdi baktım klasörün içinde zaten 2 dosya var.

Selim at asus install_flash_player_9_linux $ ls -l
toplam 7968
-r-xr-xr-x 1 Selim users   21700 Kas 21 01:24 flashplayer-installer
-rwxr-xr-x 1 Selim users 8119784 Kas 21 01:24 libflashplayer.so
Selim at asus install_flash_player_9_linux $

vereceğiniz komut root olarak sh flashplayer-installer

olmazsa ls -l komutunu vereip çıktısı bizle paylaşın bakalım o dizinde neler

dipnottaki hissiyatım hâlâ geçerli ^_^