[Pardus-kullanicilari] tar.gz paketleri yükleme

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
4 Ara 2007 Sal 22:01:34 EET

Tuesday 04 December 2007 Tarihinde 21:21:55 yazmıştı:
> tar.gz dosyasını indiriyorum.ark ile masaüstüne açıyorum. Dosyanın içine
> girip root olarak:
> ./configure
> make
> install
> komutlarıyla kurmaya çalışıyorum. Ancak:
> ramazan at pardus install_flash_player_9_linux $ su
> Parola:
> pardus install_flash_player_9_linux # ./configure
> bash: ./configure: Böyle bir dosya ya da dizin yok
> pardus install_flash_player_9_linux #
>  şeklinde bir sonuçla karşılaşıyorum. Nerede yanlış yapıyorum?

Flash Player? Sitelerdeki flash'lar zaten çalışıyor olmalı?
Ayrıca configure ve make root olarak verilmiyor bildiğim kadarıyla...
Ayrıca Flash Player büyük ihtimalle içinde .bin dosyası olan bir pakettir
sanırsam, kurulum şekli kaynak koddan derleme değil diye biliyorum.

Necmettin