[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007.3 Yüklemede Hata

Taha Özket tahaozket at gmail.com
4 Ara 2007 Sal 16:03:46 EET

Merhaba,

Bir diğer mailden alıntı yapıyorum,
------
Dil seçimini yaptıktan sonra gelen ekranda e tuşuna basıp edit moda
geç. Sonra kernel ile başlayan satırda tekrar e tuşuna bas. Satırın
sonuna bir boşluk bırakıp xorg=safe yazıp entera bas. sonra b tuşuna
basıp boot etmesini sağla.Muhtemelen kurlum cdsi açılacaktır.
------

04.12.2007 tarihinde Utku Ören <orenutku at gmail.com> yazmış: