[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007.3 Yüklemede Hata

Utku Ören orenutku at gmail.com
4 Ara 2007 Sal 15:24:28 EET

Selamlar,

Çok sık sorulan bir soru olduğunu bilmekle birlikte, malesef arşivlerde
kaybolduğumdan dolayı ve de pardus wiki de derdime derman olmadığından ötürü
buraya yazıyorum.

Notebook u geçtiğimiz cumartesi aldım. Üstünde vista home basic kurulu. Çok
özellikli parçaları olmayan sıradan bir notebook.
Bununla birlikte pardus 2007.3 kurmaya kalkıştığımda herhangi bir nedenden
dolayı 3 farklı şekilde de yükleyememe gibi bir durumla karşılaştım.
düz pardus 2007.3 kurduğumda mavi deniz ekranından sonra ekran kararıyor.
sonuç yok.
standart grafik pardus kurduğumda renkli dos yazılarından sonra pardus
dizini geliyor. sonuc: tamamen ilk pardus denemem olduğundan da komut
cahilliği beni benden alıyor.
minimum ayarlar pardus 2007.3 kurduğumda belli bir yazı dökümünden sonra
bilgisayarım donuyor. sonuc yok.

Ayrıca bu notebook u ofisimizde bir win2003 sunucusunda ağa dahil etmek
istiyorum, sizce muhtemel bir pardus muvaffakiyyeti durumunda duhûl ihtimali
ve yöntemleri neler olacaktır

Naçizane tavsiyelerinize açığım.
--
Utku Ören