[Pardus-kullanicilari] HP - Pardus kurulum problemi

Server Acim sacim at kde.org.tr
4 Ara 2007 Sal 12:06:42 EET

Tuesday 04 December 2007 Tarihinde 11:21:30 yazmıştı:
> Dil seçimini yaptıktan sonra gelen ekranda e tuşuna basıp edit moda
> geç. Sonra kernel ile başlayan satırda tekrar e tuşuna bas. Satırın
> sonuna bir boşluk bırakıp acpi=off yazıp entera bas. sonra b tuşuna
> basıp boot etmesini sağla.Muhtemelen kurlum cdsi açılacaktır.
>
> Ama acpi=off yaptığımız zaman oluşabilecek performans sorunlarıyla
> ilgili dokümanlar var. Eğer dc7700'deki gibi bir sorunsa pci=nommconf
> demen yetecektir.
>
> Ayrıca bu makinalarda genelde sata disk var ama biosta ide
> emülasyonunda çalışması için ayarlanmışlar. Bu durumda harddisk ve cd
> [...]

dediğinizi yaptım.  dil seçiminden sonra e tuşuna bastım. kernel satırına
geçtim. satırın sonuna bir boşluk bırakarak pci=nommconf hda=noprobe
hdc=noprobe yazdım. Enter'a bastım. b tuşuna bastım. Fade in olarak Pardus
2007 mavi ekran geldi. sonra o ekrandan sonraki aşamayı beklerken. Ekran
karardı ve CD yavaşladı. Herşey durdu. Devam etmedi. Şu anda bu aşamadayım.

Lütfen yardım. Teşekkürler.

--
Server Acim
- Besteci