[Pardus-kullanicilari] HP - Pardus kurulum problemi

Server Acim sacim at kde.org.tr
4 Ara 2007 Sal 11:11:06 EET

Merhaba,
Üniversite'de birimimize tahsis edilen bir HP - PC'ye Pardus kurmak istedim.
Makine geldiğinde üzerinde Freedos vardı. 80 GB hard disk kapasitesi var.
Pentium dual core. Bilgisayarın model numarası, GC758AV. Bu şekilde Google'da
arama yaptığımda aşağıdaki modele ulaştım ki kasa aynı.

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/in/en/sm/WF06b/1090261-1139371-1139371-1139371-80583681-80583684-80724350.html

Pardus kurulumuna normal başlıyor. Önce dil seçimini yaptım. OK. Ardındam
versiyon türü seçimini yaptım. OK.
Ardından gelen Dos ekranında çıkan aşağıdaki yazıdan sonra imleç yanıp sönmeye
devam ediyor. Fakat arkası gelmiyor. Aşağıdaki yazıdan sonra kurulum devam
etmiyor:
(hd31):Filesystem type is iso9660, using whole disk
Uncompressing Linux... Ok,booting the kermel

Bu yazının altında imleç yanıp sönüyor. Fakat devamı gelmiyor.

Acil yardım rica ediyorum.
Sevgiler.
--
Server Acim