[Pardus-kullanicilari] text modda temel komut işlemleri

Safa Gurcan safagurcan at gmail.com
31 Ağu 2007 Cum 21:56:07 EEST

yaklaşık 3 saatte 296 paketi update ettim, olmadı; ikinci aşamaya geçtim.
Sribusu check ettim burada sorun yok gibi.. 3. aşamayı pas geçip 4 aşamaya
gelip scribusu defettim.
Nafile,, hala aynı sorunu yaşıyorum.
En kökten çözüm tekrar pardus yüklemek olacak
malesef text modunda bilgisayara yükledğim ufak tefek kişisel dosyaları
nasıl olup da usb hard disk'e kopyalayacağımı becerememiş olmam..
başardığımda bir sonraki aşama scribusu sonsuza dek yok edecek bir virs inşa
atmek olacak :)
 intikam..