[Pardus-kullanicilari] text modda temel komut işlemleri

Montserrat mhackmail at gmail.com
31 Ağu 2007 Cum 11:59:33 EEST

Pek bilgim yok ama tahmin yürüteyim..
Eğer grafik ekranın açılmaması bu hatadan kaynaklanıyorsa;
Scribus paketi yüklenirken fontlarla ilgili bir şey de yüklemiş
olabilir. Bu da refcount (reference geldi aklıma ama sallıyorum..)
denilen şeyin 2 olmasına sebep olmuştur. Ama 1 olması gerekmektedir.
Düzeltiliyordur (fixing) belki süre isteyen bir şeydir belki de
kilitleniyordur bilemiyorum.. Ben /usr/share/fonts/misc/ klasörüne
baktım .pcf.gz uzantılı bir sürü şey var ne oldukları hakkında bilgim
yok yine ama font olabilir..

Tekrar söyleyeyim bu açıklamam tamamen tahmini.

Bir de tahmini çözüm önerisi getireyim;
Madem ki siz konsoldan oturum açabiliyorsunuz bir paketleri güncelleyin[1].
Scribus paketini bir kontrol edin[2] sorun falan var mı.
Scribus paketini yeniden kurun[3].
Çözüm olmazsa hiçbiri paketi tamamen kaldırın[4].

Çözüm olursa buraya yazarsınız, olmazsa da yine yazarsınız hangisi ne
sonuç verdi diye :)

Sorunsuz güncellemeler dileğiyle :)

[1] (sudo) pisi up
[2] (sudo) pisi check scribus