[Pardus-kullanicilari] emule

Montserrat mhackmail at gmail.com
31 Ağu 2007 Cum 12:39:45 EEST

Aslında nereden ve nasıl indirdiğinize göre değişir. Torrent ve direk
indirme pardusun sitesinde verilmiş ve güvenilir. Ben tutar size pardus
2007.2 diye içi metin dosyalarıyla dolu aynı boyutta bir şey ya da içine
kendi casus programımı gömdüğüm bir pardus derlemesi paylaşıma açarım
tesadüfen siz de benden indirmeye başlarsanız o zaman güven diye bir şey
olmaz tabi ki. Tabi bu benim düşüncem doğru da olabilir yanlış da.

*Bu arada isminiz bende mi hatalı çıkıyor yoksa "???????? ???????????"
şeklinde mi?