[Pardus-kullanicilari] ÇOLUĞUNU ÇOCUĞUN SEVİNDİR HAAAAAAAAAAAANNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMMMMMMMMM!

Kenan Koray CAGLAR root at koraycaglar.com.tr
24 Ağu 2007 Cum 14:14:33 EEST

bence insanlarin pardus icin korsan yazilimlar uretmelerine engel
olamayacagimiza gore. bu tartismayi bu tur polemiklerle uzatmanin anlami
yok. arkadaslarin sozunu ettigi derleme yasal veya korsan olabilir. bir
baskasi da bunu etik buluyorsa veya vicdani rahat olacaksa kullanabilir
veya kullanmaz. bir isletim sistemi hakkinda konusurken, o isletim
sistemi icin yazilan veya derlenen her programi burada tartisamayiz.
aramiza yeni katilan arkadaslara destek olmak, linux ve pardusla ilgili
tecrubelerimizi paylasarak sorunlara cozum uretmek bence asil isimiz olmali.
koray

Mustafa Erhan NALLICA yazmış: