[Pardus-kullanicilari] ÇOLUĞUNU ÇOCUĞUN SEVİNDİR HAAAAAAAAAAAANNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMMMMMMMMM!

Ekrem SEREN ekrem.seren at gmail.com
24 Ağu 2007 Cum 14:24:06 EEST

On Friday 24 August 2007 13:33:45 Mustafa Erhan NALLICA wrote:
> pardon svn değilmiş cvsymiş bende cedeganın testi ile uğraştığım için tam
> doğru anlamamışım. program cvsden çekilip derlendi ve paket haline geldi.

Bu da doğru değil. Dağıttığınız paketi nasıl yapıldığını da, kimin yaptığını
da birinci elden biliyor, tanıyorum. Bu paket CVS'den yapılmadı. CVS'den
yapmaya çalışıldı çok defa. Fakat Cedega CVS'de hala WineX zamanındaki
kodları tuttuğu için derlenmesi pek de mümkün görünmüyor.

Sizin dağıttığınız paket -small sürümünden yapıldı. Dağıtılması yasal değil.
Yasalı geçin, ahlaki değil. Emek verilmiş bir yazılım ve bunun karşılığında
para isteniyorsa sizin bunu kırık halde satmaya nasıl hakkınız oluyor onu
anlamıyorum. Oynayacağınız oyuna (ücretliyse) para vermeyecekseniz oynamayın.

> [...]
> sermaye ilişkisi ve bunların az da olsa beslediği insanlar. ve bu bütünlüğü
> savunan kapitalizmdir. şimdi herşeyi daha doğru özetlediysek anlatmak
> istediğim şey korsanın çıkışı zaten bu kapitalist düzen ve onun ezip
> fakirleştirdiği toplumlardır. kapitalizm bitmeden ne korsan biter nede
> pardus %30 a gelir.
> zaten linux %30 olacaksa bu ülkede bu pardus gibi hala tam evrimini
> tamamlamamış ve gerekli evrimlerini geçirememiş bir dağıtımla olmaz. bu
> olacaksa daha güçlü daha kararlı daha güvenli daha linux özüne bağlı

Buraları saçma. Cevap vereek birşey yok.

Selamlar,
--
Ekrem SEREN
www.ozgurlukicin.com