[Pardus-kullanicilari] cedega-small paketi ve korsan suçlamaları hakkında.

Evrim Furuncu evrimfuruncu at gmail.com
25 Ağu 2007 Cmt 15:40:43 EEST

Dediğiniz doğru ama böyle insanlar pardusu kullanırsa,bu sonuç kaçınılmaz
olur.

Ayrıca anlamadığım birşey daha var.Ben bir başka dağıtımda(kubuntu) bir çok
oyunu wine ile oynıyabiliyorum(aslında oyuncu değilim fazla denemek
için).Ama pardusta nedense bu oyunların bir çoğu saçma sapan hatalardan vs.
olaylardan çalışmıyor.Yeniden pardusu kurup hataya yakından bakmayı
düşünüyorum bu sefer.Ama pek umudum yok şimdilik.