[Pardus-kullanicilari] cedega-small paketi ve korsan suçlamalarý hakkýnda.

Osman Yarguzel osmanyarguzel at gmail.com
24 Aðu 2007 Cum 21:16:22 EEST

Türkiye'de bir çok abuk subuk forum sitesi günden güne türemekte ve sayıları
hızla artmaktadır..Ve buralarda konuşlanan değişik tür ve şekildeki kafa
yapısına sahp kişiler, bir çok korsan yazılımı, MP3 türündeki müzikleri,
filmleri  v.b bir çok şeyi Rapidshare aracılığı ile paylaşmakta ve
birbirlerine, "Hey dostum emeğine sağlık"   "Dostum paylaşımın için
saÄŸol"     "BileÄŸine ve klavyede kuvvet"
"Paylaşımın için Çok sağol üstadım"  gibi değişik tür ve tarzlarda
birbirlerine hitap etmektedirler..Hatta forumu kurarken kullandıkları
Bulletin Board
yazılımları bile korsandır..Şimdi bu türdeki insanların Pardus Forumunda
konuşlanması ve yaptıkları korsanlığı haklı çıkarma çabaları en çok Pardus
ismine ve Pardus forumuna zarar verecektir..Hem bu tür tartışmalar, illa da
yapılacak ise özelden yapılmalı binlerce Liste sakini rahatsız
edilmemelidir.

Saygı ile..

Osman YG.