[Pardus-kullanicilari] Pardus'a servis eklemek ve Firewall

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
24 Ağu 2007 Cum 18:48:49 EEST

Fri, 24 Aug 2007 18:26:59 +0300, "Armut Armut" <armuting at gmail.com> :

> Bir de squid neden hala devel deposunda, (bu devel deposunu henüz
> tamamlanmamışların yeri olarak biliyorum) bu konuda benim gibi
> heycanlı biri mi çıkmadı acaba :) işten güçten fırsat bulup bir de
> python öğrenicem artık, gerçi baya basitmiş ama.
Devel deposu Pardus 2008 icin hazirlananlarin yer aldigi depo. Buyuyup
gelisecek, Pardus 2008 olacak.

Hazir olmayan paketler icin kullanilan playground isimli bir depo var.

> Son toplantıda Proxy konusu ele alınmış nasıl bir şey düşünüldü acaba
> onu merak ettim, aslında geliştirici arkadaşların yerinde olmayı
> isterdim çok heycanlı ve keyifli bir iş yapıyorsunuz...
Neden olmayasiniz? Gelistirmek isteyen herkese kapi acik bildigim
kadariyla :)

http://tr.pardus-wiki.org/Pardus:Yeni_Geliştirici_Kılavuzu

                   Doruk