[Pardus-kullanicilari] Pardus'a servis eklemek ve Firewall

Armut Armut armuting at gmail.com
24 Ağu 2007 Cum 18:26:59 EEST

Teşekkürler,
Uğur Çetin'e de mahçup olduk o sayfayı nasıl görmemişim :)

Bir de squid neden hala devel deposunda, (bu devel deposunu henüz
tamamlanmamışların yeri olarak biliyorum) bu konuda benim gibi heycanlı biri
mi çıkmadı acaba :) işten güçten fırsat bulup bir de python öğrenicem artık,
gerçi baya basitmiş ama.

Son toplantıda Proxy konusu ele alınmış nasıl bir şey düşünüldü acaba onu
merak ettim, aslında geliştirici arkadaşların yerinde olmayı isterdim çok
heycanlı ve keyifli bir iş yapıyorsunuz...

24.08.2007 tarihinde Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> yazmış: