[Pardus-kullanicilari] cedega-small paketi ve korsan suçlamaları hakkında.

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
24 Ağu 2007 Cum 16:30:53 EEST

Pardus'un sloganı "özgürlük için"dir. Özgürlük için dediğimize göre
özgürlüğe önem veriyoruz. Bu durumda isteyenin istediğini söyleme
özgürlüğüne sahip olduğunu hatırlatırım. Fikrini söylemek suç olamaz.
Ayrıca arkadaşın yazdıklarını da dikkate değer buluyorum. Windows
aldığınızda üzerinde Amerikan mahkemelerinde yargılanacağımız söyler.
Amerika'da bunun kullanılması suç olabilir ama Türkiye yasalarında bu
konuda bir yasak yoktur. Herhalde Türkiye'de Amerikan yasalarını
çiğnediğim için yargılanacak değilim. Konu üzerine emin değilim ancak
arkadaşın konuyu biraz daha açmasını istiyorum.
Yalnız her ne olursa olsun windows ve türevlerini parasız da olsa
kullanmak yerine Pardus ve GPL olanları tercih etmeye devam edeceğimi
söylemeden geçemeyeceğim.