[Pardus-kullanicilari] cedega-small paketi ve korsan suçlamaları hakkında.

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
24 Ağu 2007 Cum 16:17:54 EEST

Tartışma adına değil ama konuyu biraz daha açmanızı isteyeceğim. Yabancı
ülke lisansları Türkiye'de geçerliliği nedir? Bilişim sektörüyle ilgili
kanunlarımız var mı? Şu çocuk pornosundan sonra çıkacağı söylenen
internet hakkında yasa vardı ona ne oldu.  Hatta bu konu ile ilgili
mutlaka internet sitesi vardır bize verebileceğiniz.