[Pardus-kullanicilari] compiz çalışmıyor

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
24 Ağu 2007 Cum 01:23:25 EEST

Merhaba,
Daha önce intel onboard ekran kartı olan dizüstü bilgisayara beryl'yi
wiki'deki anlatıldığı şekliyle kurmuştum. Yeni aldığım nvidia ekran
kartlı dizüstü bilgisayar için contrib depodan compiz v.s paketlerini
kurdum ve çalıştırdım. Ancak xorg.conf dosyasını nvidia için nasıl
değiştireceğimi bilemediğimden program çalışsa da küp v.s temaları
kullanamıyorum.

Teşekkürler.