[Pardus-kullanicilari] compiz çalışmıyor

Kenan Pelit kpelit at gmail.com
23 Ağu 2007 Per 21:45:31 EEST

On Thursday 23 August 2007 20:41:05 Hayrullah COŞKUN wrote:
> Bu hatayı nasıl düzeltebilirim depodan kurdum her şeyi
> compiz (core) - Error: Couldn't load plugin 'ccp'

pisi info compizconfig-python komutunun çıktısında, kurulu paket olarak
Ad: compizconfig-python, versiyon 0.5.2_20070822, sürüm 3, inşa 4
görmeniz gerek. Değil ise, öncelikle depolarınızı güncellemelisiniz.
sudo pisi ur

Aşağıdaki komutları verin (ayarlarınız kaybolacak, isterseniz yedekleyin)
rm -rf ~/.config/compiz
rm ~/.config/compiz-managerrc
rm ~/.config/fusion-icon
sudo pisi up compizconfig-python (güncellemek için)
sudo pisi it compizconfig-python (kurulu değil ise kurmak için)

Bunlardan sonra sorunun düzelmesi gerek.

--
Kenan Pelit