[Pardus-kullanicilari] pisi ve compiz

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
20 Ağu 2007 Pzt 16:58:26 EEST

20.08.2007 tarihinde mesut sert <mesut.sert at hotmail.com> yazmış:

> merhaba arkadaşlar:

merhaba

Sizlere 2 sorum olacak önceden ubuntu kullanıyordum. güncelleme yapılırken
> indirdiğim .deb paketleri var dizini altında cache içinde toplanıyordu ben
> ordan bunları alıyordum tekrar ubuntuyu kurmam gerekirse tekrar internetten
> indirmiyordum. aynısı pardusta var mı?

/var/cache/pisi/packages dizininde tutulurlar ama varsayılan olarak
kurulumdan
hemen sonra silinirler, bunun için önce önbelleği açmalısınız.
paket yöneticisi>paket yöneticisini yapılandır> önbellek kısmına bir göz
atın...

klasörlere bakıyorum bulamadım. b.r de compiz fusion kurdum başlangıçta
> otomatik açılmıyor nasıl yapabilirim.

bildiğim kadarıyla compiz-fusion-icon system trayde açık bırakılırsa ve
pencere yöneticisi olarak
compiz seçili ise açılışta çalışıyor. en azından bende o şekilde olabiliyor,
ben öyle tercih
etmiyorum o ayrı...

ayrıca autostart paketini kurup grafik arayüzden veya ~/.kde/share/autostart

(yanlış hatırlamıyorsam) dizinine bir sembolink link ile bunu kolayca
yapabilirsiniz...