[Pardus-kullanicilari] pisi ve compiz

mesut sert mesut.sert at hotmail.com
20 Ağu 2007 Pzt 16:44:10 EEST

merhaba arkadaşlar:

pardus on numara gerçekten Türk işi olduğu kendini hemen belli ediyor

Sizlere 2 sorum olacak önceden ubuntu kullanıyordum. güncelleme yapılırken indirdiğim .deb paketleri var dizini altında cache içinde toplanıyordu ben ordan bunları alıyordum tekrar ubuntuyu kurmam gerekirse tekrar internetten indirmiyordum. aynısı pardusta var mı? klasörlere bakıyorum bulamadım. b.r de compiz fusion kurdum başlangıçta otomatik açılmıyor nasıl yapabilirim.
Live.com'u deneyin: çevrimiçi dünyanızı bir araya getirin; haberler, spor, hava durumu ve çok daha fazlası.
http://www.live.com/getstarted