[Pardus-kullanicilari] pisi aşırı yavaş

Montserrat mhackmail at gmail.com
17 Ağu 2007 Cum 00:27:41 EEST

Yaşadığımız şeyin aynı şey olma ihtimalini düşünerek bende olan şeyi de
belirteyim. contrib deposunu ekledikten sonra zaten grafik arayüzü
inanılmaz yavaşladı. Konsoldan pisi komutunu ilk verdiğimde hiçbir şey
yazmadan bir süre bekliyor. bu bekleme 40-45sn'yi bulabiliyor. Ancak
ondan sonraki komutlarımda "genelde" normal bir şekilde bekleme yapmadan
çalışıyor. Şimdi veritabanını yeniden inşa ediyorum bakalım aynı şey
devam edecek mi..