[Pardus-kullanicilari] compiz fusion

Fatih Aşıcı fatih.asici at gmail.com
16 Ağu 2007 Per 10:45:09 EEST

15 Ağu 2007 Çar tarihinde, TalgaNlı Çakrak BuşguT şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
> Vesa driverı via yaptım. Konsola girer halederim diyordum, ctrl+alt+f1 ve
> f2 denedim giremedim. ne yapabilirim. Biliyorum yazmıştınız ama denemeden
> öğrenemem dedim...

Grub menüsünde Pardus seçili iken e tuşuna basıp daha sonra kernel ile
başlayan satır üzerine gelin. Tekrar e tuşuna basıp çıkan satırın sonuna bir
boşluk bırakıp xorg=safe yazın. Enter ve hemen ardından b tuşuna bastığınızda
X vesa sürücüsü ile açılacaktır.