[Pardus-kullanicilari] banka sayfaları

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
13 Ağu 2007 Pzt 22:18:55 EEST

YKB Koçbank birleşmesinden sonra web tasarımının İE uyumluluğundan
kaynaklanıyordu YKB ye bunu iletince beynelminel sisteme web sayfalarını
adapte edeceklerini belirttiklerinden birkaç gün sonra sorun çözülmüş
yapmakta olduğum bankacılık işlemlerini İnternetten kolaylıkla yapmaya
başladım.Vakıfbank da da tahminim aynı sorundan kaynaklanıyor olabilir
Vakıfbank a mail atarak kullanmakta olduğunuz sistemi belirterek standart
dışı İE uyumlu web sayfalarını beynelminel standarda uyumlu hale
getirmelerini talep etmeniz gerekmektedir.Kolay gelsin.

13.08.2007 tarihinde Ahmet Emre Aladağ <aladagemre at gmail.com> yazmış: