[Pardus-kullanicilari] banka sayfaları

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
13 Ağu 2007 Pzt 20:09:23 EEST

13.08.2007 tarihinde Ünal Özüm <sofamor at gmail.com> yazmış:

> Merhabalar.
> Epeydir kullanmakta olduğum (3 gün öncesine kadar) Vakifbank internet
> bankacılığı sayfasına ulaşamıyorum.
> Şifre girme bölümüne gerekli bilgileri girdikten sonra takılıyor ve o
> aşamayı geçmiyor.
> Virtualboxdan xp açıp denedim çok hızlı bir şekilde çalışıyor.
> Geri dönüp pardus dan tekrar denedim nafile...
> Sayfa içeriğinde şeklen bir değişiklik yok.
> Ne yanlıştır sizce
> Benzer sorunla şu sırlar karşılaşan var mı?

Merhaba, ben Yapıkredi'de karşılaşmıştım. Koçbank ile birleştikleri zaman
yeni sistemi devreye sokmuşlardı.  Bu yeni sisteme ilk giriş yapacakken aynı
sorunla karşılaştım. Tuşlara bastığımda hiç tepki vermiyorlardı, ancak
windowsta çalışıyordu. Bununla birlikte ilk girişten sonraki girişlerde
sorun çıkarmadı.

Bunun sebebi muhtemelen .NET kullanmaları. ASP + VBScript.NET gibi standart
dışı kodlamalarda bulundukları zaman Javascriptten anlamayan Firefoxumuz da
şaşırıyor, ne yapsın...