[Pardus-kullanicilari] YNT: Dizüstü bilgisayara Pardus kurulmuyor

Halil Ibrahim Gungor igungor at gmail.com
13 Ağu 2007 Pzt 17:24:05 EEST

harun uslu yazmış:

> merhaba, 2 haftadır yardımlarınızla Pardus'u kurmaya çalıştım ama bir türlü
> kurulmadı. uyguladığım yöntemleri aşağıda belirttim. Acaba daha başka ne
> yapılabilir pardusu kurmak için, hangi yöntemler vardır? şimdiye kadar
> denediğim yöntemleri aşağıda belirttim.
> 4 farklı CD'den kurmayı denedim. CD doğruluğunu test ettim, sorun yok. zaten
> başka bir bilgisayarda kurulum gerçekleşiyor. BIOS güncellemesi yapmak
> istedim ama BIOS zaten güncel durumdaymış. ctrl alt + / - tuş kombinasyonunu
> denedim. harici monitör (LCD ve CRT kullandım, hatta S-Video kablosuyla
> [...]

Bende dizüstü bilgisayarıma pardus kuramayanlardanım ama benim
takıldığım yer başka. Siyah ekranı geçmek için birde şunu deneyin.
Yine aynı şekilde standart ekran modu üzerine gelin. Kernel yaza yerde
tekrar e tuşuna basın ve hiçbir yere dokunmadan satır sonuna şunları
aynen ekleyin:

video=vga16fb:off  xorg=safe noapic

(Yukarıda yazan onaltıdır karışıklık olmasın.) Yazılanları ekledikten
sonra b tuşuna basın. Bu aşamada grafik kurulum ekranına geçmeniz gerekir.