[Pardus-kullanicilari] Bluetooht Sorunu

Besim Durgun bdurgun2 at yahoo.co.uk
13 Ağu 2007 Pzt 11:55:02 EEST

Teşekkürler Selim Bey,
Beni de bir sıkıntıdan kurtardınız. Yeni arayüz fena sayılmaz ama aygıt eşleştirme de sıkıntılar yaşıyordum ara ara. Dosya gönderebildim ancak devel deposundan inşa ettiğim sürüm ile bunu yapabilmiştim. Şimdi her zaman kusursuz çalışan eski sürüm benim işimi de rahatlıkla görüyor.
Tekrar teşekkürler.
Besim

Selim Tavþan <selimtavsan at gmail.com> wrote: 12.08.2007 tarihinde Behlül <smart_man_22 at mynet.com> yazmýþ: Merhaba;

 Benim bir sorum olacaktý.Dün Pardus 2007.2 sürümünü kurdum.Bütün güncellemeleri yaptým.Ama gel gelelim þu bluetoohtu bir türlü kullanmayý beceremedim.Servislerden bluetooht açýk herþey yerinde ama eski sistem yok.Yeni bir arayüz yapmýþlar ama neyin nerden çalýþacaðýný bir türlü kestiremedim.Bir tane sihirbaz var onu çalýþtýrmaya çalýþýyom eskiden çöküyodu þimdi güncelleme ile onun önüne geçmiþler ama bende daha týk yok.Hiç bir þey yapamýyorum.Eðer kullanabilen varsa aranýzda yardýmlarýnýzý bekliyorum.

 Saygýlarýmla....

eskisinden memnunsanýz ve sorunsuz kullanýyorsanýz ona[1] dönmeniz mümkündür, ben yenisini kullanabiliyorum
çok kurcaladým þu an ne yaptýðýmý bile hatýrlamýyorum, ama onunla da oluyor bluetooth baðlantýsý...

[1] http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007.2/kdebluetooth-1.0_beta2-8-11.pisi

bunu kurup bluetooth'unuzla mutlu mesut yaþayýn bence...