[Pardus-kullanicilari] Bluetooht Sorunu

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
12 Ağu 2007 Paz 22:03:30 EEST

12.08.2007 tarihinde Behlül <smart_man_22 at mynet.com> yazmış:

> Merhaba;
>
> Benim bir sorum olacaktı.Dün Pardus 2007.2 sürümünü kurdum.Bütüngüncellemeleri
> yaptım.Ama gel gelelim şu bluetoohtu bir türlü kullanmayı
> beceremedim.Servislerden bluetooht açık herşey yerinde ama eski sistem
> yok.Yeni bir arayüz yapmışlar ama neyin nerden çalışacağını bir türlü
> kestiremedim.Bir tane sihirbaz var onu çalıştırmaya çalışıyom eskiden
> çöküyodu şimdi güncelleme ile onun önüne geçmişler ama bende daha tık
> yok.Hiç bir şey yapamıyorum.Eğer kullanabilen varsa aranızda
> yardımlarınızı bekliyorum.

> [...]

eskisinden memnunsanız ve sorunsuz kullanıyorsanız ona[1] dönmeniz
mümkündür, ben yenisini kullanabiliyorum
çok kurcaladım şu an ne yaptığımı bile hatırlamıyorum, ama onunla da oluyor
bluetooth bağlantısı...

[1]
http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007.2/kdebluetooth-1.0_beta2-8-11.pisi

bunu kurup bluetooth'unuzla mutlu mesut yaşayın bence...