[Pardus-kullanicilari] Gelir Ýdaresi baþkanlýðý internet vergi dairesi e-beyanname

Mustafa GÜNAY mustafagunay at gmail.com
13 Aðu 2007 Pzt 00:12:37 EEST

On Sunday 12 August 2007 21:56:39 Cem TURGUT wrote:
> Ben indirmedim gerçi çıkmam lazımdı gördüm o heyecanla yazdım. No-host win
> de de yazıyor ama program açılıyordu. Kaynak koddan derlemek benim gibi
> acemi sayılacak kullanıcılar için evet zor. Bence pisi paketleri yapılsa
> daha hoş olur. En azından depoda olur depo ismi verilebilir yada indirilip
> kurulabilir. Yapılacak çok iş var ama dediğiniz gibi Herşeye rağmen güzel
> bir geliÅŸme :)

Uygulamanın pisi paketinin olması çok daha güzel olacaktır ama uygulamanın
dağıtılabileceğine dair herhangi bir bilgi olmadığı için (yani lisansı) biraz
düşündürücü ancak GPL (yada özgür yazılım lisanslarından herhangi birisi) ile
lisanslanırsa pisi paketi yapılıp depoya eklenebilir.

--
Mustafa GÃœNAY
nobody said its gonna be easy...