[Pardus-kullanicilari] Gelir İdaresi başkanlığı internet vergi dairesi e-beyanname

Cem TURGUT cemturgut at gmail.com
12 Ağu 2007 Paz 21:56:39 EEST

Ben indirmedim gerçi çıkmam lazımdı gördüm o heyecanla yazdım. No-host win
de de yazıyor ama program açılıyordu. Kaynak koddan derlemek benim gibi
acemi sayılacak kullanıcılar için evet zor. Bence pisi paketleri yapılsa
daha hoş olur. En azından depoda olur depo ismi verilebilir yada indirilip
kurulabilir. Yapılacak çok iş var ama dediğiniz gibi Herşeye rağmen güzel
bir gelişme :)

12.08.2007 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga at gmail.com> yazmış: