[Pardus-kullanicilari] Login olduktan 5-10 sn sonra tekrar login ekranına düşüyorum

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
12 Ağu 2007 Paz 23:06:41 EEST

Çinli  felsefecilere dönmek istemem ama iki olasılık var. Birincisinde
tüm bilgisayarı belleğini doldurmuş boş bir yer bırakmadığın için
bilgisayar açılmıyor olabilir. ctrl alt f1 tıklayarak konsol ekranına
düşeceksin açılış yapılırken sonrada root yazıp root şifreni gir.
arkasından df -h ile diskinin dolu olup olmadığın öğrenebilirsin. Eğer
doluysa http://forum.pardus-linux.org/viewtopic.php?t=3441&start=15
sayfasındaki işlemleri yap.